Ejerleder arbejdsrejse med individuel sparring

 

Mangler du udsyn og nysyn

Workaway med fokus på netværk og forretningsudvikling.

Søger du et netværk, der rykker? Kender du de netværksarrangementer, hvor det handler mere om at vise sin egen succes end at lære hinanden at kende?

På WorkAway lærer du 11-13 andre ejerledere at kende på en made, der ikke kan efterlignes til et enkeltstående møde. Når man bor sammen i en uge, drikker rødvin til sent om aftenen, går ture sammen og fordyber sig i egne og andres problemstillinger, opstår der et helt unikt netværk.

WorkAway er en investering i dig og din forretning. Det er en uge, som er værdiskabende for alle led i din forretning: Dig, dine medarbejdere, dine kunder og samarbejdspartere. Der er tid til fordybelse, strategisk udsyn og mulighed for at dykke ned de områder, du ikke har tid til i hverdagen.

Den største kilde til succes er dig selv. Ved at tage tid til og skabe rum til ro og fordybelse optimerer du muligheden for, at du lykkedes. Din hjerne får ro til at tænke anderledes. Ved at komme væk fra normalen og de måder, du normalt tænker, får du inspiration til at handle anderledes, få nye ideer, andre perspektiver og se nye muligheder.

At drive forretning og være leder handler om at navigere i konstante forandringer. Er du ejerleder og giver din hverdag dig ikke nødvendig tid og rum til at fokusere på strategi, udvikling og dit personlige lederskab, er det tid til at trække stikket og fokusere på gennemtænkte, langsigtede strategier og løsninger. Det er dem, der giver værdi og skaber resultater.

WorkAway har fokus på dig og din forretning, dit lederskab og din udvikling. På at netværke og lære af andre som står eller har stået med de samme udfordringer som du. Sammen bliver vi mere nuancerede og klogere på, hvad den rigtige strategi og de rigtige beslutninger er for dig.

Mia Tjerrild er facilitator. Hendes rolle er at være facilitator for dig og for gruppen. Der skal hele tiden være fokus på dig, din strategi og dine mål, samtidig med at netværket styrkes. Facilitatoren skaber fælles refleksion og vidensdeling, men strategien tilpasser og designer vi sammen, inden vi tager afsted og tilpasser den undervejs. Således skaber vi den største værdi for dig og for gruppen.

I løbet af ugen vil alle deltagere få to sessioner alene med Mia. Dette er for at give fokus på netop din udvikling og sikre at du har fokus det rette sted i løbet af ugen.

Målgruppe:

Ejerledere med 2 – 50 ansatte. Du har flyttet dig fra iværksætterstadiet, du har en eller flere ansatte, og måske vækstet så meget at du ser behovet for en mere professionel organisation, mere fokus på lederskab af dine medarbejdere, eller du er et sted hvor du skal arbejde mere målrettet med det næste strategiske skridt for din forretning. Måske står du ”pludselig” med ansatte, men har aldig lært hvordan man styrer en organisation? Du har brug for rum og tid til refleksion og en tur op i helikopteren for at se nye vinkler på din virksomhed og dig selv.

Ugens indhold

  • 2 x 1 times individuel sparring
  • Deltagelse i 4-6 sessions hvor vi sammen finder løsninger på nogle af jeres cases og udfordringer fra hverdagen
  • Tid til fordybelse og refleksion
  • Deltagelse i op 2-4 workshops med indhold som du er medbestemmende på
  • 2 arrangerede sociale netværksarrangementer

Du vælger selv til og fra hvad du har lyst til at deltage i, i løbet af ugen. Således du med ugen kan skabe rum der passer din måde at arbejde på.

 

Stedet vi skal bo, er en nedlagt vingård langt ude i bjergene nord for Barcelona. Det er et stort hus med mange værelser, og der bliver max to deltagere per værelse. Vi har en meget dygtig spansk kok der laver lækker lokal mad til os hele ugen. Der er ingen kiosker, naboer eller andet til at forstyrre. Det er en uge hvor vi er isolerede i den smukke natur med fascinerende bjerge.

November er dog ikke den varmeste sæson, så sørg for varmt tøj, også til et par gåture. Det er et oplagt sted til walk-n-talk.

Andre ture med WorkAway

Spanien
Marketing Brief på Tenerife
4 - 10. mar 2019
Spanien
Iværksætter rejse til Barcelona
14 - 21. jun 2019
Spanien
Kun for kvinder – Ladies First
To be announced!

 

 

 

 

 

Mia Tjerrild

Mia Tjerrild – facilitator:
Jeg er et nysgerrigt menneske som bringer nye vinkler på dine udfordringer i spil. Målet er ikke kun et svar men mere veje og perspektiver på hvordan forandringer kan lykkes og målsætninger nås. Jeg bruger min processuelle kompetencer og værktøjer sammen med min erfaring og personlighed til at komme ind til kernen af det der er vigtigt. Jeg er stærk i at få processen rammet ind mod et målbart resultat.

Jeg er optaget af dialogen, processen og nysgerrigheden. Jeg er stærk i sparringen og faciliteringen af din udvikling for at nå dit mål. Jeg vil i ugens løb være jeres og din facilitator for at skabe et stærkt netværk og for at sikre din personlige og forretningsmæssige udvikling.

Inden du tager afsted
Inden afgang har du beskrevet hvad dit fokus skal være på turen, og hvad du har af målsætninger for turen. Jeg understøtter dette undervejs og hjælper dig med at holde fast i fokus, eller skifte kurs  hvis din målsætning kræver dette.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • En uge i et lækkert hus i Spanien.
  • Lækker mad lavet af vores dygtige spanske kok.
  • Snacks tilgængelige hele dagen.
  • Øl og vin til maden.
  • Pool med udsigt over bjergene (er nok lidt kold)
  • Bus fra Barcelona lufthavn og retur.
  • Hurtigt internet i hele huset.
  • Daglige sessions med tips til din virksomhed.
  • En til en sessions med Mia Tjerild
  • Medlemsskab i en meget aktiv Alumni FaceBook gruppe med over 150 tidligere deltagere.
  • FAQ

    Fra vi samler dig op i lufthavnen, til du står der en uge senere, er alt inkluderet. Det vil sige transport, overnatning og forplejning.

    Det der ikke er dækket er din flybillet til Barcelona, egen shopping, ekstra alkohol og egne aktiviteter.

    NB: Vælger du en senere afgang eller skulle dit fly blive forsinket, så du ikke når den fælles transport, betaler du selv for en taxa til huset. Vi hjælper gerne med at koordinerer det. Prisen for taxa, når vi hjælper er ca EUR 110

    Vi mødes på en cafe i Barcelona lufthavn (El Prat) og kører sammen i bus til huset nord for Barcelona. Køreturen varer ca. en time.

    Vi sørger ligeledes for, at du kommer retur til lufthavnen i tide til at nå dit fly hjem.

    Overnatning sker på 2-mandsværelser. Der er håndklæder, sengetøj og dyner forefindes på værelserne.

    Hvis du har specielle krav eller ønsker så skriv til os på info@workaway.dk

    Maden tilberedes af vores lokale vært, som er uddannet kok og typisk består af lækre, lokale retter. I dagens løb har deltagerne adgang til snacks og kolde drikke.

    Har du allergier, er vegetar eller har andre præferencer, kan du skrive det i kommentarfeltet ved din ansøgning.

    Nej, det er ikke et krav. Det vigtige er at du er rykket fra at være iværksætter til at drive en virksomhed i bevægelse. På denne tur kan du få hjælp til at styre virksomheden i den retning der er den rigtige for dig. Vi har deltagere på alle niveauer og størrelser af virksomheder – fælles er, at alle har en interesse i at dele erfaringer og hjælpe andre.

    Vigtigst er en computer/laptop, forlænger ledning med SMALT stik (ikke rundt), kamera, vandresko/støvler og en positiv attitude.

    Vejret skifter fra dag til dag, men er generelt godt. Der er varmt om dagen, men der kan blive køligt om aftenen, hvis vi sidder ude og spiser. Medbring en alsidig garderobe.

    Flybilletten er IKKE dækket af prisen. Fra det øjeblik vi går ombord på den fælles bus, til du står i lufthavnen en uge senere, er alt dækket.

    Vi mødes på en cafe i Barcelona “El Prat”-lufthavn på det tidspunkt, der meldes ud i mail. Oftest er det kl 12.00.

    På afgangs dagen, er vi tilbage i lufthavnen kl 10.00.

    Endelige tider udkommer pr. mail, når vi har alles flytider.

    Vores deltagere er meget alsidige. Vi har deltagere, som har mange ansatte og andre, der kun lige overvejer at ansætte de første. Det vigtige fællestræk er ønsket om at lære nyt og selv at dele for at hjælpe andre og bevidstheden om at det vil være en hjælp med et kik på virksomheden udefra.

    Alt er frivilligt. Vi anbefaler, at du deltager i vores program i løbet af ugen, for at få det fulde udbytte. Det vil være masser af tid til at arbejde, slappe af, tage en dukkert i poolen – eller, hvad du nu har lyst til.

    De ting, som du har brug for at forberede, vil vi lade dig vide i god tid. Det vil være ting som: Hvad vi forventer, at du yder til gruppen; præsentation af dig til gruppen; overveje hvad du har haft af udfordringer og hvordan du har overvundet dem og hvad konsekvensen af det har været osv.

    Før alle ture, laver vi en dedikeret gruppe på Facebook for alle deltagere på turen. Her laver man bl.a. en præsentation af sig selv og sit projekt. Vi sender en mail ud om dette mindst en måned før turen.

    Skriv til info@workaway.dk, så vender vi tilbage, så hurtigt vi kan.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Efter din ansøgning til turen, vurderes ansøgningen. Du kan forvente at få et svar på din ansøgningen inden for 7 dage.

    Ved accepteret ansøgning modtage en faktura med 8 dages betalingsfrist. Inden for fakturaens betalingsfrist har vi midlertidigt reserveret din plads på turen. Ved betaling af fakturaen reserveres din plads. Efter forfaldsdatoen vil din midlertidige reservation frafalde.

    Priser

    Alle vores priser er ex moms



    1 person
    14750 Kr.

    Datoer på kommende ture

    • 5 - 12. nov 2018

    Det får du

    • Inspiration til dit projekt fra op til 11 andre ledere.
    • Fantastisk mad og vin i en uge.
    • En fradragsberettiget rejse til (forhåbentlig) sol varmt vejr.
    • Et boost til dit projekt der ikke fås ret mange andre steder.
    • Et netværk af ligesindede der gerne vil hjælpe dig til succes.
    • En uge der vil rykke dig langt!

    Det praktiske

    • Ansøg nu, så du kan sikre dig en plads.
    • Vi mødes i Barcelona El Prat lufthavn kl 12:00.
    • Du bliver fragtet retur på den sidste dag, så du er i lufthavnen kl 10.00.
    • 7 dage, all inclusive.
    • Du modtager en faktura på det fulde beløb på mail når du er accepteret som deltager.
    • Når du godkendes som deltager og betaler faktura, så er din plads reserveret. Hvis du aflyser din deltagelse mere end 3 uger før turen, får du fuld kredit til brug på en anden tur.

    Jeg er ikke sikker endnu

    • Hvis du tror at dette kan være noget for dig, men du ikke er helt sikker, så lad os det vide. Vi vil meget gerne hjælpe med at svare på spørgsmål, så du kan være helt sikker inden du ansøger. Du kan sende os en email på info@workaway.dk og så vil turlederen, Lars Lottrup, svare dig personligt.

    Let us keep you
    updated on the trip

    We will let you know when spots are running out and tell you about confirmed participants.