Ledertur med personlig sparring og udvikling

 

Har du brug for at komme videre?

Er du leder af en virksomhed. Direktør eller ejerleder og har brug for nye input til at drive din virksomhed?

Tag med til Barcelona og få en hel uge, hvor du har mulighed for at gå i dybden med dine arbejdsopgaver. Samtidig får du inspiration og input til personlig og professionel udvikling. Du kommer afsted med en gruppe af andre ledere, der i vid udstrækning står med samme udfordringer og arbejdsopgaver som du. Turen skal være med til at udbygge dit professionelle og personlige netværk og samtidig sikre faglig sparring og personlig udvikling.

Facilitator på turen er personlig rådgiver Nynne Bernstorff. Nynnes speciale er personlig rådgivning af ledere og selvstændige, der ønsker at opnå eksponentiel udvikling til gavn for både deres private og professionelle liv. Hvad enten du ønsker en udvikling af en relevant situation, elementer af dit liv eller en ny måde at anskue verdenen og din plads i den på, så har du på turen muligheden for at arbejde koncentreret med dine egne problemstillinger eller forandringsbehov.

Udbytte

Du kan forvente følgende udbytte ved deltagelse i turen:

  • To individuelle 90-minutters sessioner, hvor du arbejde direkte med Nynne med udgangspunkt i din situation (normal værdi 4.000,-)
  • To skræddersyede workshops, hvor der ses nærmere på bevidsthed, typer af intelligens, intuitiv ledelse, værktøjer til at optimere dine resultater og hvordan man skaber vækst med lethed (normal værdi 12.000,-)
  • Konkrete værktøjer til at lindre eventuelle presserende problemstillinger i din virksomhed
  • Virkemidler til at skabe en forandring indenfor et større område af dit liv og udvikle dig som leder
  • Et skift i din måde at anskue verdenen på. Vi arbejder med sind, bevidsthed og tanker for sammen at se på, hvordan disse skaber vores realitet og hvilken betydning det har for vores evne til at skabe resultater
  • Sparring og fællesskab med andre ledere
  • Adgang til et skønt og anderledes arbejdsmiljø, som giver en rolig og fornyende ramme til at skabe resultater
  • Lækker mad, natur og forhåbentlig skønt vejr
  • Få mulighed for at se dig selv på ny og komme hjem med fornyet energi, idéer og motivation for at skabe en endnu bedre hverdag og virksomhed

Hvem skal deltage?

  • Ledere der ønsker sparring og udvikling for dem selv og deres virksomhed
  • Du skal være klar til at arbejde med dig selv og deltage aktivt i både individuelle sessions, samt de planlagte workshops
  • Du skal være åben overfor nye værktøjer og at blive udfordret på dit ståsted i verden
  • Du skal have lyst til at have det sjovt og have lyst til sparring med en gruppe af ligesindede

Program

  • Før vi tager af sted får du en 30-minutters session med Nynne på telefonen, så I kan lære hinanden at kende og du kan dele hvilke områder, du ønsker at arbejde med på turen. Denne session finder sted omkring én måned før afrejse
  • Under selve rejsen vil du få adgang til to individuelle sessioner med Nynne samt to gruppeworkshops
  • Hver morgen vil der være adgang til en firestarter, som giver inspiration, samt sætter tonen for dagen. Hver aften er der mulighed for at samles til refleksion og en positiv afslutning af dagen.

Andre ture med WorkAway

Nynne Bernstorff

Facilitator Nynne Bernstorff

Nynne Bernstorff (NynneB) arbejder med personlig rådgivning af ledere og selvstændige, der ønsker at opnå eksponentiel udvikling til gavn for både deres private og professionelle liv.

Som Executive MBA fra CBS samt 12 års erfaring i ledelses stillinger hos blandt andet FN, har Nynne specialiseret sig i personlig udvikling og intuitiv ledelse hos Tony Robbins, Michael Neill, samt førende ekspert indenfor systemisk facilitering Caroline Ward.

Fokus for Nynne’s arbejde er at du opnår en forståelse af;
Dine adfærdsmønstre og blokader (Hvorfor gør jeg som jeg gør?)
Din måde at opnå resultater (hvorfor opnår jeg/opnår jeg ikke mine ønskede resultater?)
Hvordan leder jeg mig selv til resultater og hvordan leder jeg andre?
Hvilke værktøjer skal jeg bruge for at være afbalanceret mentalt, følelsesmæssigt og fysisk?

Læs mere om Nynne på nynneb.com

Ansøg

Vil du gerne vide
hvem der allerede er med på turen?

Klik her for at blive holdt opdateret om turen. Vi vil lade dig vide når turen er ved at være udsolgt.

Få besked

Det får du

  • En uge i et lækkert hus i Spanien.
  • Lækker mad lavet af vores dygtige spanske kok.
  • Snacks tilgængelige hele dagen.
  • Øl og vin til maden.
  • Pool med udsigt over bjergene (er nok lidt kold)
  • Bus fra Barcelona lufthavn og retur.
  • Hurtigt internet i hele huset.
  • Daglige sessions med tips til din virksomhed.
  • To sessioner 1:1 med Nynne Bernstorff
  • Medlemsskab i en meget aktiv Alumni FaceBook gruppe med over 170 tidligere deltagere.
  • FAQ

    Hvad dækker prisen?

    Fra vi samler dig op i lufthavnen, til du står der en uge senere, er alt inkluderet. Det vil sige transport, overnatning og forplejning.

    Det der ikke er dækket er din flybillet til Barcelona, egen shopping, ekstra alkohol og egne aktiviteter.

    NB: Vælger du en senere afgang eller skulle dit fly blive forsinket, så du ikke når den fælles transport, betaler du selv for en taxa til huset. Vi hjælper gerne med at koordinerer det. Prisen for taxa, når vi hjælper er ca EUR 110

     

    Hvordan kommer vi til huset?

    Vi mødes på en cafe i Barcelona lufthavn (El Prat) og kører sammen i bus til huset nord for Barcelona. Køreturen varer ca. en time.

    Vi sørger ligeledes for, at du kommer retur til lufthavnen i tide til at nå dit fly hjem.

     

    Hvordan er overnatningen?

    Overnatning sker på 2-mandsværelser. Der er håndklæder, sengetøj og dyner forefindes på værelserne.

    Hvis du har specielle krav eller ønsker så skriv til os på info@workaway.dk

     

    Hvordan er maden?

    Maden tilberedes af vores lokale vært, som er uddannet kok og typisk består af lækre, lokale retter. I dagens løb har deltagerne adgang til snacks og kolde drikke.

    Har du allergier, er vegetar eller har andre præferencer, kan du skrive det i kommentarfeltet ved din ansøgning.

     

    Er det et krav at jeg har ansatte?

    Nej, det er ikke et krav. Det vigtige er at du er rykket fra at være iværksætter til at drive en virksomhed i bevægelse. På denne tur kan du få hjælp til at styre virksomheden i den retning der er den rigtige for dig. Vi har deltagere på alle niveauer og størrelser af virksomheder – fælles er, at alle har en interesse i at dele erfaringer og hjælpe andre.

     

    Hvad skal jeg have med?

    Vigtigst er en computer/laptop, forlænger ledning med SMALT stik (ikke rundt), kamera, vandresko/støvler og en positiv attitude.

    Vejret skifter fra dag til dag, men er generelt godt. Der er varmt om dagen, men der kan blive køligt om aftenen, hvis vi sidder ude og spiser. Medbring en alsidig garderobe.

     

    Er flybilletten inkluderet?

    Flybilletten er IKKE dækket af prisen. Fra det øjeblik vi går ombord på den fælles bus, til du står i lufthavnen en uge senere, er alt dækket.

     

    Hvor og hvornår mødes vi?

    Vi mødes på en cafe i Barcelona “El Prat”-lufthavn på det tidspunkt, der meldes ud i mail. Oftest er det kl 14.30.

    På afgangs dagen, er vi tilbage i lufthavnen kl 10.00.

    Endelige tider udkommer pr. mail, når vi har alles flytider.

     

    Hvem deltager i sådan en tur?

    Vores deltagere er meget alsidige. Vi har deltagere, som har mange ansatte og andre, der kun lige overvejer at ansætte de første. Det vigtige fællestræk er ønsket om at lære nyt og selv at dele for at hjælpe andre og bevidstheden om at det vil være en hjælp med et kik på virksomheden udefra.

     

    Er det et krav at jeg deltager i alle aktiviteter?

    Alt er frivilligt. Vi anbefaler, at du deltager i vores program i løbet af ugen, for at få det fulde udbytte. Det vil være masser af tid til at arbejde, slappe af, tage en dukkert i poolen – eller, hvad du nu har lyst til.

     

    Er der noget jeg skal have forberedt?

    De ting, som du har brug for at forberede, vil vi lade dig vide i god tid. Det vil være ting som: Hvad vi forventer, at du yder til gruppen; præsentation af dig til gruppen; overveje hvad du har haft af udfordringer og hvordan du har overvundet dem og hvad konsekvensen af det har været osv.

    Før alle ture, laver vi en dedikeret gruppe på Facebook for alle deltagere på turen. Her laver man bl.a. en præsentation af sig selv og sit projekt. Vi sender en mail ud om dette mindst en måned før turen.

     

    Jeg har flere spørgsmål, hvem kontakter jeg?

    Skriv til info@workaway.dk, så vender vi tilbage, så hurtigt vi kan.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

     

    Ansøgning til turen

    Efter din ansøgning til turen, vurderes ansøgningen. Du kan forvente at få et svar på din ansøgningen inden for 7 dage.

    Ved accepteret ansøgning modtage en faktura med 8 dages betalingsfrist. Inden for fakturaens betalingsfrist har vi midlertidigt reserveret din plads på turen. Ved betaling af fakturaen reserveres din plads. Efter forfaldsdatoen vil din midlertidige reservation frafalde.

     

    Ansøg

    Priser

    Alle vores priser er ex moms



    1 person
    14750 Kr.

    Warning: Use of undefined constant BACKEND_REQUEST_URL - assumed 'BACKEND_REQUEST_URL' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/refuga.com/workaway.dk/wp-content/plugins/refuga-system/lib/sync.php on line 13

    Datoer på kommende ture

    • 21 - 28. okt 2019

    Det får du

    • Inspiration til dit projekt fra op til 11 andre ledere.
    • Fantastisk mad og vin i en uge.
    • En fradragsberettiget rejse til (forhåbentlig) sol varmt vejr.
    • Et boost til dit projekt der ikke fås ret mange andre steder.
    • Et netværk af ligesindede der gerne vil hjælpe dig til succes.
    • En uge der vil rykke dig langt!
    • Overnatning på tomands værelser (værelser bruges meget lidt).

    Det praktiske

    • Ansøg nu, så du kan sikre dig en plads.
    • Vi mødes i Barcelona El Prat lufthavn kl 14:30.
    • Du bliver fragtet retur på den sidste dag, så du er i lufthavnen kl 10.00.
    • 7 dage, all inclusive.
    • Du modtager en faktura på det fulde beløb på mail når du er accepteret som deltager. Du kan også vælge at få faktura delt i tre, mod et lille ekstra beløb.
    • Når du godkendes som deltager og betaler faktura, så er din plads reserveret. Hvis du aflyser din deltagelse mere end 3 uger før turen, får du fuld kredit til brug på en anden tur.

    Jeg er ikke sikker endnu

    • Hvis du tror at dette kan være noget for dig, men du ikke er helt sikker, så lad os det vide. Vi vil meget gerne hjælpe med at svare på spørgsmål, så du kan være helt sikker inden du ansøger. Du kan sende os en email på info@workaway.dk og så vil turlederen, Lars Lottrup, svare dig personligt.

    Hold dig opdateret om turen

    Vi vil holde dig opdateret når pladserne bliver taget.

    Program for ugen

    Programmet for ugen på lederturen

    Dag 1:
    Mødes i Barcelona lufthavn (el Prat) kl 14.30 – bus til huset.
    Ankomst til huset CalViso kl 16 – rundvisning, let snack og indkvartering.
    Aftensmad
    Præsentationsrunde

    Dag 2:

    Morgenmad, velkomst hvor I laver målsætning for jeres uge
    Arbejdstid
    Frokost – Inspirationstime – Vi dykker ned i hvad der definerer en leder og lederen rolle
    Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Aften fri

    Dag 3:

    Refleksion og målsætning for dagen
    Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Frokost
    Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Aften: Bondfire om temaet ”Sårbarhed og lederens rolle”

    Dag 4:

    Energi øvelse og målsætning for dagen
    Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Frokost gruppe session med temaet ”Tid og planlægning”
    Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Aften fri

    Dag 5:

    Refleksion og målsætning for dagen
    Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Frokost
    Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Aften: Bondfire om temaet ”Lykkelig som Leder”

    Dag 6:

    Energi øvelse og målsætning for dagen
    Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Frokost gruppe session med introduktion til ”Hvordan designer du det rigtige team og organisation?”
    Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Aften fri

    Dag 7:

    Refleksion og målsætning for dagen
    Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Frokost med temaet ”Implementering af forandringer”
    Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
    Aften: fællesmiddag, hygge samt refleksion over ugen

     

    Dag 8:

    Morgenmad – afgang til lufthavnen kl 09.00