Er du leder af en virksomhed. Direktør eller ejerleder og har brug for nye input til at drive din virksomhed?
Tag med til Barcelona og få en hel uge, hvor du har mulighed for at gå i dybden med dine arbejdsopgaver. Samtidig får du inspiration og input til personlig og professionel udvikling. Du kommer afsted med en gruppe af andre ledere, der i vid udstrækning står med samme udfordringer og arbejdsopgaver som du. Turen skal være med til at udbygge dit professionelle og personlige netværk og samtidig sikre faglig sparring og personlig udvikling.
Facilitator på turen er personlig rådgiver Nynne Bernstorff. Nynnes speciale er personlig rådgivning af ledere og selvstændige, der ønsker at opnå eksponentiel udvikling til gavn for både deres private og professionelle liv. Hvad enten du ønsker en udvikling af en relevant situation, elementer af dit liv eller en ny måde at anskue verdenen og din plads i den på, så har du på turen muligheden for at arbejde koncentreret med dine egne problemstillinger eller forandringsbehov.
Udbytte
Du kan forvente følgende udbytte ved deltagelse i turen:
Hvem skal deltage?
Program
Facilitator Nynne Bernstorff
Nynne Bernstorff (NynneB) arbejder med personlig rådgivning af ledere og selvstændige, der ønsker at opnå eksponentiel udvikling til gavn for både deres private og professionelle liv.
Som Executive MBA fra CBS samt 12 års erfaring i ledelses stillinger hos blandt andet FN, har Nynne specialiseret sig i personlig udvikling og intuitiv ledelse hos Tony Robbins, Michael Neill, samt førende ekspert indenfor systemisk facilitering Caroline Ward.
Fokus for Nynne’s arbejde er at du opnår en forståelse af;
Dine adfærdsmønstre og blokader (Hvorfor gør jeg som jeg gør?)
Din måde at opnå resultater (hvorfor opnår jeg/opnår jeg ikke mine ønskede resultater?)
Hvordan leder jeg mig selv til resultater og hvordan leder jeg andre?
Hvilke værktøjer skal jeg bruge for at være afbalanceret mentalt, følelsesmæssigt og fysisk?
Læs mere om Nynne på nynneb.com
AnsøgHvad dækker prisen?
Fra vi samler dig op i lufthavnen, til du står der en uge senere, er alt inkluderet. Det vil sige transport, overnatning og forplejning.
Det der ikke er dækket er din flybillet til Barcelona, egen shopping, ekstra alkohol og egne aktiviteter.
NB: Vælger du en senere afgang eller skulle dit fly blive forsinket, så du ikke når den fælles transport, betaler du selv for en taxa til huset. Vi hjælper gerne med at koordinerer det. Prisen for taxa, når vi hjælper er ca EUR 110
Hvordan kommer vi til huset?
Vi mødes på en cafe i Barcelona lufthavn (El Prat) og kører sammen i bus til huset nord for Barcelona. Køreturen varer ca. en time.
Vi sørger ligeledes for, at du kommer retur til lufthavnen i tide til at nå dit fly hjem.
Overnatning sker på 2-mandsværelser. Der er håndklæder, sengetøj og dyner forefindes på værelserne.
Hvis du har specielle krav eller ønsker så skriv til os på info@workaway.dk
Hvordan er maden?
Maden tilberedes af vores lokale vært, som er uddannet kok og typisk består af lækre, lokale retter. I dagens løb har deltagerne adgang til snacks og kolde drikke.
Har du allergier, er vegetar eller har andre præferencer, kan du skrive det i kommentarfeltet ved din ansøgning.
Er det et krav at jeg har ansatte?
Nej, det er ikke et krav. Det vigtige er at du er rykket fra at være iværksætter til at drive en virksomhed i bevægelse. På denne tur kan du få hjælp til at styre virksomheden i den retning der er den rigtige for dig. Vi har deltagere på alle niveauer og størrelser af virksomheder – fælles er, at alle har en interesse i at dele erfaringer og hjælpe andre.
Hvad skal jeg have med?
Vigtigst er en computer/laptop, forlænger ledning med SMALT stik (ikke rundt), kamera, vandresko/støvler og en positiv attitude.
Vejret skifter fra dag til dag, men er generelt godt. Der er varmt om dagen, men der kan blive køligt om aftenen, hvis vi sidder ude og spiser. Medbring en alsidig garderobe.
Flybilletten er IKKE dækket af prisen. Fra det øjeblik vi går ombord på den fælles bus, til du står i lufthavnen en uge senere, er alt dækket.
Hvor og hvornår mødes vi?
Vi mødes på en cafe i Barcelona “El Prat”-lufthavn på det tidspunkt, der meldes ud i mail. Oftest er det kl 14.30.
På afgangs dagen, er vi tilbage i lufthavnen kl 10.00.
Endelige tider udkommer pr. mail, når vi har alles flytider.
Hvem deltager i sådan en tur?
Vores deltagere er meget alsidige. Vi har deltagere, som har mange ansatte og andre, der kun lige overvejer at ansætte de første. Det vigtige fællestræk er ønsket om at lære nyt og selv at dele for at hjælpe andre og bevidstheden om at det vil være en hjælp med et kik på virksomheden udefra.
Er det et krav at jeg deltager i alle aktiviteter?
Alt er frivilligt. Vi anbefaler, at du deltager i vores program i løbet af ugen, for at få det fulde udbytte. Det vil være masser af tid til at arbejde, slappe af, tage en dukkert i poolen – eller, hvad du nu har lyst til.
Er der noget jeg skal have forberedt?
De ting, som du har brug for at forberede, vil vi lade dig vide i god tid. Det vil være ting som: Hvad vi forventer, at du yder til gruppen; præsentation af dig til gruppen; overveje hvad du har haft af udfordringer og hvordan du har overvundet dem og hvad konsekvensen af det har været osv.
Før alle ture, laver vi en dedikeret gruppe på Facebook for alle deltagere på turen. Her laver man bl.a. en præsentation af sig selv og sit projekt. Vi sender en mail ud om dette mindst en måned før turen.
Skriv til info@workaway.dk, så vender vi tilbage, så hurtigt vi kan.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Ansøgning til turen
Efter din ansøgning til turen, vurderes ansøgningen. Du kan forvente at få et svar på din ansøgningen inden for 7 dage.
Ved accepteret ansøgning modtage en faktura med 8 dages betalingsfrist. Inden for fakturaens betalingsfrist har vi midlertidigt reserveret din plads på turen. Ved betaling af fakturaen reserveres din plads. Efter forfaldsdatoen vil din midlertidige reservation frafalde.
Ansøg
Alle vores priser er ex moms
Programmet for ugen på lederturen
Dag 1:
Mødes i Barcelona lufthavn (el Prat) kl 14.30 – bus til huset.
Ankomst til huset CalViso kl 16 – rundvisning, let snack og indkvartering.
Aftensmad
Præsentationsrunde
Dag 2:
Morgenmad, velkomst hvor I laver målsætning for jeres uge
Arbejdstid
Frokost – Inspirationstime – Vi dykker ned i hvad der definerer en leder og lederen rolle
Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Aften fri
Dag 3:
Refleksion og målsætning for dagen
Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Frokost
Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Aften: Bondfire om temaet ”Sårbarhed og lederens rolle”
Dag 4:
Energi øvelse og målsætning for dagen
Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Frokost gruppe session med temaet ”Tid og planlægning”
Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Aften fri
Dag 5:
Refleksion og målsætning for dagen
Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Frokost
Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Aften: Bondfire om temaet ”Lykkelig som Leder”
Dag 6:
Energi øvelse og målsætning for dagen
Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Frokost gruppe session med introduktion til ”Hvordan designer du det rigtige team og organisation?”
Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Aften fri
Dag 7:
Refleksion og målsætning for dagen
Arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Frokost med temaet ”Implementering af forandringer”
Eftermiddag arbejdstid samt individuelle coaching sessions
Aften: fællesmiddag, hygge samt refleksion over ugen
Dag 8:
Morgenmad – afgang til lufthavnen kl 09.00