En Best Practice-rejse henvender sig til marketing- og/eller salgsafdelinger i små og mellemstore virksomheder. Leder I efter ny inspiration til at markedsføre og sælge virksomhedens produkter eller services, så giver vi jer en helt unik mulighed.
WorkAway.dk tilbyder en tur til Barcelona for afdelinger på tre til syv mand, hvor I møder og sparrer med marketing- og/eller salgsafdelinger fra andre virksomheder.
I får muligheden for at spejle jeres erfaringer med medarbejdere fra andre virksomheder. I kan dele opgaver og metoder med ligesindede og få nye øjne på den best practise, der er udviklet i jeres afdeling. Samtidig kan I sikre, at der kommer ny energi, bedre samarbejde og større værdiskabelse i afdelingen. WorkAway sikrer dette ved at skabe kvalitetstid med egne kollegaer og medarbejdere fra andre virksomheder i lignende jobs.
På grund af en intensiv arbejdsuge giver WorkAway også mulighed for, at turen bruges til at sætte nye mål, arbejde på afdelingens værdisæt eller indføre helt nye arbejdsrutiner. Det er en oplagt måde at arbejde intenst på en samlet opgave, som måske er blevet syltet i lidt for lang tid.
WorkAway.dk er med fuld forplejning. Afdelingens medarbejdere kan derfor fokusere på at knytte nye bånd, teambuilde og skabe forudsætningen for, at afdelingen får skabt en sammenhængskraft, som man ikke kan betale sig fra andre steder.
Turen faciliteres af en erfaren facilitator, der står klar med råd og vejledning. De virkelige eksperter er dog turens deltagere, der arbejder med markedsføring og salg til hverdag. Værdien af turen ligger i den intensive videndeling og den aktive netværksskabelse på tværs af virksomheder. Vi gør alt for at give jer de bedste betingelser for at kunne dykke ned egne projekter og nå i mål med de ting, der står på jeres to-do-liste, samtidig med at vi udbygger jeres netværk og faglige kompetencer.
WorkAway.dk sikrer, at der ikke er konkurrerende virksomheder med på turen, så samarbejdet og videndelingen kan foregå uden problemer.
Turen koster 6.495 per person, hvilket inkluderer:
Fem dage i et lækkert hus i Spanien.
Fremragende mad lavet af lokale råvarer lavet af Cal Visos egen kok.
Et bredt udvalg af snacks og sodavand, der er tilgængelig hele dagen.
Øl og vin til maden.
Pool med udsigt over bjergene.
Bus fra Barcelona lufthavn og retur.
Hurtigt Internet i hele huset.
Daglige sessions med gruppearbejde og fokus på videndeling.
Medlemsskab i en meget aktiv Alumni FaceBook-gruppe med over 150 tidligere deltagere.
Prisen dækker ikke rejse til Barcelona lufthavn.
Send en mail på info@workaway.dk med beskrivelse af jeres firma, hvad I laver. Skriv også hvor mange I vil sende afsted samt en kort beskrivelse af deres arbejdsopgaver.
Vores opgave er at finde tre til fire virksomheder, der ikke sælger noget til hinanden eller er i konkurrence med hinanden, så der ikke bliver skæve forhold eller for mange salgstaler undervejs.
Har været afsted på WorkAway 5 gange og alle 5 gange har været en fantastisk oplevelse. Hver gang er jeg kommet hjem med nogle unikke oplevelser i bagagen og nye bekendtskaber, som er uvurderlig for min virksomhed og mig som person. Den sparring og det netværk du får på sådan en tur, kan du ikke købe for penge andre steder. Jeg har bestemt ikke været med for sidste gang! Søren Sieg Jensen CykelPartner - cykelpartner.dk
At tage på WorkAway har hver gang tilført min virksomhed stor værdi og nye muligheder. Jeg har mødt en flok mennesker, der hver og én har bidraget til at flytte mig som menneske og virksomhedsejer. Jeg kan kun på det varmeste anbefale en arbejdstur under sydens sol. Gitte Wange Olrik NORU - noru.dk
Workaway er den enkeltstående event jeg har deltaget i, som gjort mest for min virksomhed og mig som person. Det er et event, som virkelig ændrer mindset. Dennis Drejer RITO - Rito.dk
Alle vores priser er ex moms